Wybierz promocję w ramach Apilo Days i otrzymaj fakturę kosztową na koniec roku!

Apilo

Świeżość na rynku! Co interesującego ma do zaoferowania InPost Fresh jako dodatkowy kanał sprzedaży?

Nie od dziś wiadomo, że najbardziej podstawowe artykuły stanowią rynek o ogromnym potencjale, ponieważ im bardziej niezbędny towar, tym szerszy zakres potencjalnych klientów. W ostatnich latach można zaobserwować rosnące zainteresowanie zamawianiem produktów spożywczych online. 

Chociaż większość osób ma w swojej okolicy sklep spożywczy, to korzystanie z serwisów dostarczających posiłki do domu ma wiele niezaprzeczalnych korzyści:

  • brak kolejek przy zakupach,
  • brak problemu z bagażem i przewozem zakupionych artykułów,
  • dostęp do wielu zróżnicowanych kategorii produktów na wyciągnięcie ręki,
  • wygoda i oszczędność czasu.

Jest to pole, które rozwija się bardzo intensywnie i co pewien czas pojawiają się w nim zupełnie nowe, a wręcz innowacyjne rozwiązania. InPost Fresh to prawdziwa świeżość na rynku, łącząc niezwykle skuteczną formułę dostawy przez paczkomat i podstawowe, niezbędne artykuły. Jest to ciekawa perspektywa nie tylko dla klientów, ale i e-sprzedawców, którzy poszukują sposobów na rozszerzenie swojej działalności. Co warto wiedzieć o InPost Fresh i potencjalnym wcieleniu go do własnego e-commerce? Omówimy te kwestie w detalu!

Na czym polega fenomen InPost Fresh?

Chociaż sama idea zamawiania produktów spożywczych online nie jest niczym nowym, to InPost Fresh tworzy innowacyjną formułę, rozszerzając zakres dostępnych artykułów o wiele kategorii i łącząc je ze sprawdzoną opcją dostawy za pośrednictwem łatwo dostępnych paczkomatów. Wszystko to jest ubrane w bardzo intuicyjną i dobrze zaprojektowaną aplikację, która pozwala klientom na wygodne przeglądanie ofert i szybkie składanie zamówień. Popularność InPost Fresh (sięgająca już ponad 9 mln użytkowników) stanowi bardzo obiecujący trend i wszystko wskazuje na to, że firma stworzyła kolejną receptę na sukces – sukces, z którego może skorzystać również Twoje e-commerce.

Co aplikacja InPost Fresh oferuje klientom?

Zanim przejdziemy do szczegółów współpracy e-sklepów z nową aplikacją InPost, przyjrzyjmy się jej nieco bliżej. Z perspektywy konsumenta – czego dokładnie można spodziewać się po zakupach w InPost Fresh? Do głównych kategorii produktów, jakie kupujący mogą odszukać w dostępnej ofercie, zalicza się:

  • produkty dla dzieci,
  • produkty dla zwierząt,
  • kosmetyki i higiena,
  • porządki,
  • produkty spożywcze,
  • zdrowie.

Faktyczna ilość kategorii produktowych InPost Fresh przekracza 300, dlatego każdy jej użytkownik ma okazję odszukać wiele interesujących ofert. Zakupy z pomocą aplikacji są też bardzo proste i wygodne – można dokonywać ich w dowolnym momencie, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dostępne opcje dostawy to zarówno paczkomaty, jak i możliwość dostarczenia paczki pod dom, a liczne promocje, jakie aplikacja często podsuwa klientom, skutecznie zachęcają do częstych zamówień.

InPost Fresh jako żyzny grunt dla e-commerce!

Innowacyjna i prężnie rozwijająca się aplikacja, za którą stoi zaufana marka, czyli InPost, to świetna okazja dla e-sprzedawcy, aby odnaleźć się na nowym rynku. W przypadku InPost Fresh, zadanie to jest wyjątkowo proste – wystarczy wypełnić formularz i skontaktować się z platformą w celu ustalenia szczegółów współpracy. Warunki, jakie musi spełnić sprzedawca, są bardzo proste:

  • wymagane jest posiadanie umowy kurierskiej z firmą InPost,
  • należy dysponować ofertą z wymienionych kategorii (produkty dla dzieci, produkty dla zwierząt, higiena, kosmetyki, środki czystości, artykuły spożywcze, alkohol),
  • mieć możliwość integracji przez jedną ze wspieranych platform – w tym system Apilo.

Rzecz jasna, aby umożliwić e-sprzedawcy rozpoczęcie działalności w aplikacji z dużym impetem, InPost Fresh zapewnia konkretne korzyści dla firm, które zdecydują się na podjęcie współpracy. Dołączenie do sprzedawców InPost Fresh pozwala na:

  • korzystanie z prowizji 0% przez pierwsze 6 miesięcy,
  • prostą, wygodną integrację aplikacji,
  • pomoc dedykowanego opiekuna,
  • udział w kampaniach marketingowych InPost Fresh,
  • skorzystanie ze specjalnych pakietów dla usług kurierskich i usługi fulfillment.

Niezwykle łatwo wejść na rynek InPost Fresh, a potencjalne korzyści są naprawdę duże – szczególnie przy wykorzystaniu kompleksowej integracji Apilo!

Integracja Apilo x InPost Fresh – pełna optymalizacja zamówień!

Włączając nowy kanał sprzedaży do e-sklepu, warto położyć duży nacisk na sprawną integrację, aby prowadzona na kolejnej platformie sprzedaż była sprawna i dobrze zorganizowana. System Apilo pozwala rozpocząć działalność InPost Fresh po zaledwie kilku minutach konfiguracji, oferując przy tym wszystkie niezbędne narzędzia do zachowania profesjonalnych standardów obsługi zamówień i maksymalnej oszczędności zasobów firmy. Jest to aż 10 godzin czasu zaoszczędzonych przy każdych 100 zamówieniach!

Jako parę wybranych możliwości, z jakich sprzedawca może skorzystać w ramach integracji Apilo x InPost Fresh, można zaliczyć:

  • szybką aktualizację cen i stanów magazynowych produktów,
  • export bazy towarów,
  • pobieranie zamówień,
  • wygodne połączenie przez API,
  • i wiele więcej!

Funkcjonalność Apilo można przetestować na własną rękę – i to kompletnie za darmo, korzystając z bezpłatnego okresu próbnego po założeniu konta.

Zobacz integrację z InPost Fresh