Akcje automatyczne w ErpBox – nowa funkcjonalność w rękach sprzedawców!

Automatyzacja od zawsze stanowiła kluczową funkcję oprogramowania ErpBox, jednak nowe akcje automatyczne odkrywają przed użytkownikami zupełnie nowe możliwości. Dzięki zadaniom automatycznym ErpBox pozwala na jeszcze szybszą, wygodniejszą i efektywniejszą obsługę sprzedaży, dlatego zdecydowanie warto lepiej się z nimi zapoznać.
Akcje automatyczne – w jaki sposób można na nich skorzystać?
W ErpBox to użytkownik ustala, jakie akcje automatyczne są wykonywane – pozwala to na precyzyjne dopasowanie ich do własnych wymagań oraz preferencji. Nawet długie i skomplikowane procesy mogą stać się znacznie wydajniejsze – dzięki zadaniom automatycznym, użytkownik ErpBox będzie mógł zredukować je do zaledwie jednego kliknięcia. W praktyce oznacza to odczuwalną poprawę efektywności całego zespołu, a także realną oszczędność czasu wynikającą z szybszej obsługi zamówień.
Jak działają nowe akcje automatyczne w ErpBox?
Dzięki nowym zadaniom automatycznym w ErpBox poświęcanie nadwyżkowego czasu na podstawowe czynności w sklepie internetowym to przeszłość. Moduł ten pozwala sprawnie dopasować działania systemu do własnych potrzeb związanych z obsługą zamówień. To jednak nie wszystko! Warto podkreślić, że akcje automatyczne są rozwijane i rozszerzane o nowe, przydatne funkcje. Warto być na bieżąco i zapoznać się z pełnym zakresem możliwości tego modułu.
Użytkownicy ErpBox mają w swojej dyspozycji następujące akcje automatyczne:
- możliwość określenia warunków,
- dowolną ilość warunków/czynności,
- zdarzenia, które uruchamiają akcje.
Przy pomocy zadań automatycznych w ErpBox ustawić można szereg warunków, których spełnienie prowadzi do wykonania przypisanej akcji.
Konkretne sytuacje, dla których można ustawić akcje, to zdarzenia – zalicza się do nich:
- zmianę statusu zamówienia,
- zmianę statusu płatności,
- utworzenie lub pobranie zamówienia.
Warunki to możliwość określenia, kiedy dane akcje automatyczne mogą zostać wykonane dla wybranego zamówienia. Obecnie dostępne opcje to:
- status zamówienia,
- status płatności,
- sposób zapłaty,
- klient firmowy (tak lub nie),
- źródło/kanał sprzedaży,
- kraj zamówienia.
To, co ErpBox może zrobić za użytkownika, to właśnie akcje automatyczne, określane także jako czynności lub zadania. Wymienić należy tu:
- dodanie tagu do zamówienia,
- ustawienie statusu zamówienia,
- wystawienie dokumentu sprzedaży,
- wysłanie wiadomości e-mail do klienta.
Na pełną pomoc w konfiguracji modułu zadania automatycznego można liczyć po założeniu konta w ErpBox. Co więcej, nowym użytkownikom przysługuje aż 21 dni darmowego testowania programu bez zobowiązań!